KALİTE POLİTİKASI

    Üyelerimize, tabi olduğumuz yasa ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, eğitimli    personelimiz ve modern iletişim araçlarımız vasıtasıyla
    beklentilerini karşılayacak kaliteli hizmetler sunmak, Kalitemizi sürekli iyileştirerek, sürekli öğrenen, gelişen ve iyileşen bir yapıya sahip olmak,
    Hizmette doğruluğu, tarafsızlığı ve hızlılığı temel prensip olarak almak, Üyelerimiz ve halkımızla ilişkilerimizde etkili iletişim, verimli hizmet, katılımcı davranış ve ekip çalışması anlayışlarına önem vermek, Prensiplerinden oluşmaktadır.
   
İLKE VE DEĞERLERİMİZ

    Üye Memnuniyeti
    Ekip çalışması
    Sürekli gelişme
    Katılımcı yönetim anlayışı
    Sosyal sorumlulukta öncülük
    Etkili iletişim

 

İlgili Dökümanlar

Döküman Adı Döküman
STRATEJİK PLAN 2013-2018

2018 ilk dokuz ayda gerçekleşme durumu

Kayso Gündem
Facebook
Twitter
İnstagram
İstatistikler
Üye Firmalarımız